Znając już swoje najważniejsze prawa pracownicze i decydując się na konkretny rodzaj zatrudnienia, warto zadbać o coś jeszcze: swój wizerunek w sieci.
Konto na LinkedIn to wirtualny awatar, który reprezentuje Cię 24 godziny na dobę. Portal regularnie przeglądają setki tysięcy osób, z którymi mógłbyś/mogłabyś nawiązać owocną współpracę. Żeby zwrócić na siebie uwagę trzeba jednak popracować nad samym profilem i zachęcić innych do kontaktu. W jaki sposób?
-
Popracuj nad nagłówkiem
-
Ustaw zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle
-
Zadbaj o potwierdzenie zdobytych umiejętności
-
Wyeksponuj wykonane projekty i zdobyte certyfikaty
-
Wskaż na swoje zainteresowania pokazując grupy i marki, które śledzisz
-
Rozwijaj swoją sieć kontaktów
-
Publikuj istotne rzeczy związane z branżą, w której się rozwijasz